پتوی افغانی Archives - خامک

 

افغانی پتو یا شال است که عموماً بافته یا بافته می شود. بعضی اوقات به همین ترتیب "پرتاب" با اندازه نامشخص نامیده می شود. افغان‌ها اغلب به‌عنوان پتو، یا به‌عنوان زینت در پشت صندلی‌ها یا صندلی‌های عشق استفاده می‌شوند. خرید پتوی افغانی

پیشینه تاریخی پتوی افغانی


کلمه افغان به افراد افغانستان اشاره دارد. استفاده از افغانی در زبان انگلیسی برای یک مقاله مادی به حدود سال 1831 باز می گردد، زمانی که توماس کارلایل در Sartor Resartus خود به "شال های افغانی" اشاره کرد. در سال 1860، افغان به عنوان یک چیز، نه یک کلمه توصیفی، به معنای نوعی شیء دست ساز بود که در نمایشگاه های دولتی و نمایش های مختلف، در کنار لحاف های در هم بافته و بافته به نمایش گذاشته می شد و در کتاب ها به آن اشاره می شد: پتوی پشمی افغانی

من متوجه شدم در این چیزها یک سبک وجود دارد. و کار او نوعی بود که من می بینم اخیراً واقعاً مرسوم شده است - توری پشم گوسفندان ظریف در اجناس مختلف برای سر و خرس خانم ها و حتی در کفن ها و شال ها یا پتوهای بزرگ - - به گفته لیلی، افغان ها آنها - برای محافظت در برابر گرد و غبار در رانندگی تابستانی.

انواع و سبک های پتوی افغانی


سبک های زیادی از افغان ها وجود دارد:

افغان‌های تک‌تکه کم‌پیچیده‌ترین سبک برای ساخت هستند و به‌ویژه در میان بچه‌های نوپا معروف هستند.

افغان‌های مایل دقیقه‌ای معمولاً در نوارهای مختلف جداگانه ساخته می‌شوند که حداقل در هر نوار بسته می‌شود و پس از آن نوارها با هم ترکیب می‌شوند.

پیوستن افغان ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که یکی از آنها از جایی شروع می شود که آخرین آن از بین می رود.

افغان‌های مضمون از چندین مضمون کوچک، مربع یا مربع، به عنوان مثال، یک مربع مادربزرگ ساخته شده‌اند. این مضامین ممکن است کل یک طرح مشابه یا طرح های مختلف باشد. با وجود این، برای ساده‌تر کردن پیوستن مضامین به یک افغانی، مربع‌ها معمولاً اندازه مشابهی دارند. برخی به سبک تم به دلیل قابلیت انتقال و سازگاری طرح برکت می دهند. سبک تم هنوز یک طرح فوق‌العاده شناخته شده و ذهنی شگفت‌انگیز برای ساخت پتو، روسری و غیره است.

گرافان یک افغانی است که با پیروی از نمودار سطح ساخته می شود. این تکنیک از چارچوبی از مربع های سایه دار برای ایجاد یک پلان بصری استفاده می کند. سه راهبرد اصلی برای ساخت گرافان وجود دارد: دوخت پیکسلی، دوخت گوشه به گوشه، و بافتنی آثار هنری.

 

https://khamakshop.com/Products-cat/afghan-blanket/


Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی