تربیت کودک موفق و شاد

 


 بسیاری از سرپرستان توجه خود را حول نمرات و تمرینات غیردرسی نوجوانان تربیت کودک خود متمرکز می کنند، به عنوان مثال، با اطمینان از اینکه بچه ها درس می خوانند، کارشان را انجام می دهند و طبق برنامه به تمرین فوتبال یا تصاویر رقص می پردازند. با این حال، در همه جا به طور منظم، از صرف زمان و انرژی برای حفظ یک بخش دیگر از پیشرفت و پیشرفت کودک غفلت می‌کنیم - چیزی که به همان اندازه مهم و شاید بسیار اساسی‌تر است - یک فرد شایسته.

فراموش کردن اهمیت مقابله با پیام‌های اجتناب‌ناپذیر لذت لحظه‌ای، صنعت‌گرایی و خود محوری که در بین عموم مردم ما فراگیر شده است، دشوار نیست.

با فرض اینکه نیاز داریم بچه‌هایی را تربیت کنیم که واقعاً افراد عالی هستند، می‌توانیم با هدایت فرزندانمان به سمت گرایش‌ها و شیوه‌هایی که ویژگی‌های مثبت افراد مانند متفکر بودن، آزادی عمل، و همدردی با افرادی را که کمتر مزیت دارند یا نیاز به کمک دارند، تقویت کنیم.  تربیت کودک موفق و شاد

همانطور که سی اس لوئیس به طور کلی گفت: "قابل اعتماد بودن بهترین انتخاب است، در هر صورت، زمانی که هیچ کس تماشا نمی کند." چگونه می‌توانیم بچه‌ای شایسته تربیت کنیم، کسی که بهترین انتخاب را در هر شرایطی انجام دهد، در حالی که هیچ‌کس ممکن است انجام آن را نبیند، و زمانی که ممکن است جایزه‌ای وجود نداشته باشد؟ در حالی که هیچ معادله قابل اعتمادی وجود ندارد (اگر با کمی خوش شانسی!)، در اینجا چند راه مختلف وجود دارد که نگهبانان می توانند یک فرد عالی بسازند و به جوان خود کمک کنند تا فردی شایسته رشد کند.

از همدلی در فرزندتان حمایت کنید


بینش و شفقت مشتاقانه، یا توانایی تصور دیدگاه شخص دیگر و اندیشیدن در مورد احساسات و تفکرات او، احتمالاً مهمترین ویژگی در افراد بزرگ است. مطالعات نشان داده اند که داشتن یک باقیمانده پرشور - یعنی داشتن گزینه ای برای درک احساسات خود و احساسات دیگران - بخش مهمی از موفقیت در زندگی است.

برای حمایت از همدردی در کودکتان، از کودکتان بخواهید تا در مورد احساساتش صحبت کند و مطمئن شوید که متوجه می شود شما به آنها اهمیت می دهید. در زمانی که با یک همراه مشاجره‌ای پیش می‌آید، از او بخواهید که احساس همسرش را تصور کند و روش‌های برخورد با احساساتش و کار قاطعانه برای رسیدن به هدف را نشان دهد.

کودکان را ترغیب کنید که دیگران را بلند کنند


در حالی که داستان‌های مربوط به کودکانی که در آزار و اذیت و سایر رفتارهای وحشتناک شرکت می‌کنند، به‌طور منظم به‌عنوان خبرساز برجسته می‌شوند، در واقع بسیاری از کودکان بدون توجه به اینکه به طور کلی به یک همراه کمک می‌کنند یا در زمانی که او در حال سرخوردگی است، کارهای بزرگی را انجام می‌دهند. مکان عمومی

همانطور که تمرینات مثبت را تقویت می کنید، برای مثال، به طور موثر قلب یک نفر را با شادی بهتر پر می کنید (حتی چیزی به اندازه ضربه زدن روی شانه یک همراه در صورت غم انگیز بودن)، مطمئن شوید که در مورد تأثیرات بدبینانه اعمالی مانند کتک زدن یا آزار و اذیت کردن صحبت کنید. دو طرف (اعم از افراد معذب و افرادی که عذاب می کنند) و اینکه چرا و چگونه به افراد آسیب می زند. تربیت کودک موفق و شاد در 12 جلسه آموزشی

به کودکان کمک کنید تا داوطلب شوند


صرف نظر از اینکه کودک شما با برداشتن گذرگاه به همسایه بزرگ‌تر کمک می‌کند یا به شما کمک می‌کند تا مقداری کالای کنسرو شده را در جعبه‌هایی برای هدیه به سپرهای خانواده فشار دهید، نمایش خرد کردن می‌تواند شخصیت نوجوان شما را شکل دهد. زمانی که کودکان به دیگران کمک می‌کنند، متوجه می‌شوند که چگونه در مورد نیازهای کسانی که کمتر از خودشان خوش‌شانس هستند فکر کنند، و می‌توانند از خودشان برای تأثیرگذاری در زندگی دیگران احساس رضایت کنند.

با صرفه جویی جوایز را ارائه دهید تا تربیت فرزند درست اتفاق بیفتد


چیزی که هنگام توانمندسازی کودکان برای کمک به دیگران ضروری است به خاطر بسپارید این است که برای تک تک کارهای بزرگ آنها را جبران نکنید. به این ترتیب، کودک شما با گرفتن چیزها برای او ارتباطی ندارد و متوجه می شود که داشتن دیدگاه مناسب برای کمک به دیگران به خودی خود یک جایزه است.

این بدان معنا نیست که شما نباید به طور اتفاقی کودک خود را برای یک رفتار غیر معمول بیرون ببرید یا برای کمک به دیگران و تلاش خالصانه و تمرکز واقعی به او هدیه بدهید.

کودکان حمایت را دوست دارند و با حمایت قیم شکوفا می شوند. جایزه تصادفی روشی خارق‌العاده است که به او نشان می‌دهد چقدر برای کارهای مفیدی که انجام می‌دهد قدردان هستید.

 

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی