پاور بانک یا شارژر همراه

 


این پاور بانک دارای فناوری Qi است که امکان تشخیص مقدار جریان های ورودی و خروجی را انجام می دهد تا هر دستگاهی باتوجه به توانش، عملیات شارژ بر روی آنها انجام شود، به همین خاطر با دو بار فشار دادن دکمه پاور می توانید دستگاه های متصل مانند هندزفری، ساعت قیمت پاور بانک هوشمند و … نشانگر LED جهت نمایش شارژ باتری، ابعاد مناسب جهت حمل و جابجایی آسان، بدنه پلاستیک ABS جهت تحمل ضربات و فشار از ویژگی های بارز این پاوربانک خوب و قیمت مناسب است که می تواند انواع موبایل، فبلت، تبلت، دوربین دیجیتال، اکسسوریزها، موزیک پلیرها و… اگر پاوربانک نقشی اساسی در کارهای روزمره شما بازی می کند ، توصیه می شود از برند های معتبر بازار خریداری کنید. اگر قصد خرید پاور بانک ارزان قیمت دارید، مقاله معرفی بهترین پاور بانک های ارزان می تواند شما را در این زمینه یاری کند. نقطهضعف اصلی این گوشی زیبا، قیمت آن است. با واجد تفواتهای زیادی که آیفون ۸ با آیفون ۷ دارد اما این گوشی تقریبا نسخهای جدید از آیفون ۷ محسوب میشود و دوربین و طراحی آن شبیه به آیفون ۷ است. با اینکه صفحهنمایش بزرگ این گوشی برای دیدن فیلم و بازی کردن بسیار مناسب است اما بعضیها گوشیهایی با این ابعاد دوست ندارند و اگر دستان کوچکی دارید، خرید گوشی آیفون اپل XS را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

کیفیت بالای پاوربانک

 

دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین پاور بانک را خرید پاور بانک بخرید. فروشگاه اینترنتی فونسل هر نوع پاوربانک با ظرفیتهای کم یا زیاد و قیمتهای مختلف را گرداوری کرده است تا شما با خیال راحت پاوربانک مناسب خود را انتخاب و خرید کنید. شما باید پاوربانک بالای 10000 mah انتخاب کنید که بتونید تعداد دفعات بیشتری گوشی خودتون رو شارژ کنید؛ نظر بنده 15000 میلی آمپر ساعت فست شارژ هستش که گزینه خوبی میتونه برای گوشی شما باشه. آنها به شما اجازه میدهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در زمان لازم از انرژی موجود برای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید. حال اگر تمام LED ها روشن (یا سبز) باشند به این معناست که شارژ پاور بانک شما کامل می باشد و اگر یکی از آن LED ها خاموش (یا قرمز) باشد به معنی کمبود شارژ آن است. در حال حاضر برندهای مختلفی در حال تولید پاوربانک هستند و در بین این شرکت ها می توانید هم برندهای تولید کننده بی نام و نشان و هم شرکت های خیلی بزرگی مانند سامسونگ و شیائومی را ببینید.

پیشنهاد ما خرید پاوربانک Moshi IonSlim 5000 است که یک پاوربانک مولتی شارژ است که میتواند هر دستگاهی را به صورت ایمن شارژ کند. به علاوه، این گوشی آیفون از شارژ وایرلسی نیز پشتیبانی میکند. بنابراین، یا باید از یک آداپتور یا یک جفت هدفون وایرلسی استفاده کنید. به علاوه، امکان شارژ وایرلسی این گوشی نیز وجود دارد. اگر وابستگی شدیدی به دکمهی home فیزیکی ندارید و قیمت بالای این گوشی برای شما اهمیت ندارد و اهمیت زیادی به دوربین گوشی میدهید، خرید گوشی آیفون اپل سری ایکس برای شما منطقی به نظر میرسد. این گوشی دارای یک دکمه home فیزیکی و آی دی اثر انگشت است. این گوشی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اولین گوشی آیفون اپل بدون دکمهی فیزیکی home بود. این نوع پاور بانک ها، برای بیرون منزل و یا سفر های نصف روزه و کوتاه مدت، گزینه هایی بسیار مناسبی خواهند بود. پاور بانک در مکان های مختلف برای شارژ کردن دستگاه هایی که قابلیت شارژ شدن از طریق کابل USB را دارند کاربرد دارد. باتری های داخلی این محصول ای دیتا یون لیتیوم هستند که وظیفه شارژ دستگاه های مختلف را بر عهده دارند. پاوربانک های امروزی، به لطف تکنولوژی های مختلفی که در ساخت آنها به کار رفته است، قابلیت های مختلف و هوشمندی دارند که می توانند شدت جریان های خروجی مختلفی ارائه دهند؛ نتیجه این می شود که با اتصال هر نوع دستگاهی به آنها، پاوربانک ها به طور خودکار، شدت جریان لازم برای سریع شارژ شدن هر دستگاه را تخصیص می دهد.

کار اصلی قاب هوشمند اپل این است که میتوانید به عنوان یک پاوربانک خیلی خوب از آن استفاده نمایید. دوربین دو لنزی این گوشی ویژگیهای بسیار خوبی برای عکسبرداری نیمه-حرفهای دارد و حالت پرتره آن بسیار خوب است و عملکرد زوم آن خیرهکننده میباشد. به علاوه، شما نمیتوانید ویژگیهای خارقالعادهای در این گوشی در مقایسه با آیفون X پیدا کنید. با وجود پول زیادی که برای این گوشی باید بپردازید، ویژگیهای آن چندان تفاوتی با خرید پاور بانک فست شارژ آیفون ۷ ندارد. 3- پاوربانک بیسیم: با وجود ابزارهای زیادی مانند تلفن ، هدفون و موارد مشابه که اکنون قابلیت شارژ بیسیم را دارند، تولید پاوربانک بیسیم هم کاملا قابل انتظار بود. اگر میخواهید فقط از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنید، نیاز شما با فردی که تمایل دارد همزمان از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت و حتی هنسفری بیسییم استفاده کند، متفاوت خواهد بود. ولتاژ مورد نیاز برای اعمال به USB گوشی های موبایل 5.1V می باشد و با توجه به اینکه باتری ما در حالت شارژ کامل دارای ولتاژ 4.2V و در حالت دشارژ دارای ولتاژ 3.7V است، باید با استفاده از یک رگلاتور افزاینده ولتاژ خروجی باتری را به حد قابل قبول برسانیم.

https://esfahantel.com/product-category/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/ 

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی