چگونه کودکی شاد و موفق پرورش دهیم؟

 


 از فرزندان تربیت کودک خود بخواهید که یک دفتر خاطرات قدردانی داشته باشند.
همانطور که در بررسی دکتر رابرت امونز نشان داده است، داشتن یک دفتر خاطرات قدردانی می تواند سطح رضایت شما را تنها در مدت 10 هفته 25 درصد افزایش دهد.

من مطمئن هستم که با فرض طولانی‌تر بودن مدت بازبینی، نتایج بسیار عالی‌تر می‌شد!

نه به طور انحصاری اعضایی که یادداشت های قدردانی را نگه می داشتند شادتر بودند، بلکه انتظار بیشتری از آینده داشتند و در موارد نادری از بین می رفتند.

چگونه می توانید یک دفتر خاطرات قدردانی را شروع کنید؟


مرحله 1: یک پد خراش و خودکار بگیرید و روی میز کنار تخت خود بگذارید.

مرحله 2: هر شب قبل که استراحت می کنید، چند چیز را ضبط کنید که بابت آنها سپاسگزار هستید. (سعی کنید به میزان "بزرگ" یا "کم" بودن این چیزها استرس نداشته باشید.)

در اینجا چند نمونه از آنچه ممک آموزش تربیت کودک است بنویسید آورده شده است:

رفاه عالی
خانواده گرامی
غروب دوست داشتنی
خورش مرغ لذیذ برای عصرانه
بازگشت ترافیک روان
14. به فرزندان خود اجازه دهید تا به تصمیمات خود بپردازند (با احتساب نظم و انضباط خود).
The Secrets of Happy Families درباره یک مطالعه دانشگاه کالیفرنیا صحبت می کند، که مزایای اجازه دادن به بچه ها را برای طراحی جدول زمانی خود و ارائه اهداف خود متمایز می کند. تربیت فرزند

این بچه‌ها مجبور بودند خوددار و متمرکز شوند و بعداً به انتخاب‌های زیرکانه‌تری بسنده کنند.

دانشمندان علاوه بر این دریافتند که برای سرپرستان مفید است که به جوانان خود اجازه دهند تا رشته های خود را انتخاب کنند. جوانانی که این کار را انجام می دهند کمتر هنجارها را بر هم می زنند.

به فرزندانتان اجازه دهید تمرینات خود را نیز زودتر انتخاب کنند. دکتر ریچ گیلمن دریافت که بچه‌هایی که در تمرینات مدرسه سازماندهی شده شرکت می‌کنند، 24 درصد از رفتن به کلاس قدردانی می‌کنند.

بنابراین، همانطور که جوانان شما چاشنی کارتر می شوند، به آنها این فرصت را بدهید تا تصمیمات خود را در مورد مقدار بیشتری حل کنند. بنابراین آنها شادتر و مؤثرتر خواهند شد.

15. اختلافات در ازدواج خود را حل کنید. تربیت فرزند
همانطور که در این بررسی توسط کلی موزیک نشان داده شده است، کودکانی که سرپرستان آنها درگیری های واقعی زناشویی دارند، از نظر تحصیلی تاسف آورتر عمل می کنند، مجبور به درمان داروها و مشروبات الکلی هستند، و ناچارند مشکلات پرشوری داشته باشند.

هیچ توپ منحنی وجود ندارد.

از طریق کارم با دانش آموختگان، با بسیاری از سرپرستان نیز تربیت کودک موفق و شاد ارتباط برقرار می کنم. من از تعداد خانواده هایی که در آن قیم ها مسائل عمده زناشویی مستمر دارند حیرت زده شده ام. (با توجه به تصورات من، اندازه گیری می کنم که 30٪ از این روابط در حال فروپاشی هستند.)

این مطمئناً بر جوانان تأثیر می گذارد که کمتر الهام گرفته، توانا و محبوس می شوند.

با فرض اینکه مشکلاتی در ازدواج خود دارید که برای ماه ها یا مدت طولانی حل نشده است، لطفاً از یک مشاور یا مربی کمک بگیرید. فرزندان شما - و ازدواج شما - به شما متکی هستند.

https://bit.ly/3pBsIuf

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی