محافظت از صفحه نمایش گوشی

 


 

 بازگشت به نکات مثبت Pixel 6 دارای برخی از بهترین هاپتیک هایی است که گلس گوشی تا به حال در گوشی های هوشمند تجربه کرده ام. موتور لمسی مایل ها بهتر از پیکسل 5 است. لرزش ها محکم و روان هستند و می توانید سطوح ارتعاش را مطابق میل خود تنظیم کنید.

google pixel 6 بررسی انواع اسپیکرهای شلیک پایین پورت usb c seafoam
جیمی وستنبرگ / Android Authority شارژر گوشی

پیکسل 6 دارای بلندگوهای استریو است. یک بلندگوی کوچک در بالای صفحه نمایش و دو بریدگی بلندگوی سنتی در کنار درگاه USB-C در پایین وجود دارد (صوت در درجه اول از سمت راست ترین بلندگو در پایین خارج می شود). در مجموع، پوشاندن تنظیمات بلندگو دشوار است، چه از تلفن در حالت افقی یا عمودی استفاده کنید. بلندگوها همچنین بدون اعوجاج یا گل آلود کردن صدا بسیار بلند هستند. سطوح بیس حتی با صدای بلند نیز می درخشد، چیزی که نمی توانم برای پیکسل 5 بگویم. گلس موبایل

در نهایت، پیکسل 6 دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است - ویژگی که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، اما اغلب با این قیمت تضمین نمی شود.

گوشی‌های پیکسل گوگل از نظر طراحی کاملاً کهنه شده بودند، و خط پیکسل 6 تازه‌سازی بسیار مورد نیاز را به ارمغان می‌آورد. برخی از روشی که گوگل از زبان طراحی خود استفاده می کند خوششان نمی آید، اما به سختی می توان تشخیص داد که این گوشی ها منحصر به فرد و با ظاهری جالب هستند. برخی حتی ممکن است آنها را کاملاً شگفت انگیز بنامند.

 

گلس گوشی موبایل

 محافظ صفحه نمایش نمایشگر: دنبال آبشار نروید

گوگل پیکسل 6 بررسی sorta seafoam در صفحه اصلی نرم افزار اندروید 12
جیمی وستنبرگ / Android Authority

6.4 اینچی OLED
رزولوشن 2400 در 1080
411ppi
 شارژر گوشی نسبت تصویر 20:9، نرخ تجدید 90 هرتز
نمایشگرها قسمتی کلیدی هستند که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در آن تفاوت دارند. گوگل پیکسل 6 دارای صفحه نمایش تخت 6.4 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس است. تراکم پیکسلی پیکسل 6 پرو به اندازه پیکسل 6 پرو نیست، اما متوجه تفاوت برای اکثر مردم سخت است. بعلاوه، تصمیم گوگل برای انتخاب نمایشگر 1080p به گوشی اجازه می دهد تا در عمر باتری گرانبها صرفه جویی کند. بیشتر در مورد آن بعدا.

https://esfahantel.com/product-category/%da%af%d9%84%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی