لوازم جانبی قاب گوشی

 قاب‌هایی که برای اتصال، پشتیبانی قاب گوشی یا نگه داشتن گوشی هوشمند طراحی شده‌اند، لوازم جانبی محبوبی هستند. اندازه‌گیری کیس بر اساس اینچ صفحه نمایش (به عنوان مثال صفحه نمایش 5 اینچی) است. انواع مختلفی دارد:

 


 

کیسه و آستین
هولستر
پوسته ها
پوسته ها
موارد نصب شده
ضربه گیر
کیف و کیف پول را برگردانید
محافظت از صفحه نمایش و فیلم های بدن
محافظت در برابر سقوط و ضربه
 گلس گوشی کیف چرمی
موارد با پایه های یکپارچه ضربه
جعبه های باتری
هولسترها معمولاً به تنهایی برای وسایلی استفاده می‌شوند که شامل لایه‌های لاستیکی هستند و/یا از پلاستیک و بدون گوشه‌های سفت و محکم ساخته شده‌اند. کیس های سنگین برای محافظت در برابر افتادن و خراش طراحی شده اند.

یک قاب ایستاده (یا پایه پایه) دستگاه را در حالت ایستاده نگه می دارد. پایه نگهدارنده در برخی از قاب‌های افقی، بسته به اینکه به صورت افقی روی یک سطح در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت قرار گرفته باشد، دستگاه را در زاویه‌ای صاف یا تندتر نگه می‌دارد. زاویه مسطح امکان ضربه زدن بدون فشار دادن دستگاه را فراهم می کند، در حالی که زاویه تند برای تماشا در نظر گرفته شده است.

قاب های فولیو ترکیبی از قاب و پایه هستند و ممکن است شامل صفحه کلید (USB برای گوشی های هوشمند OTG یا صفحه کلید بلوتوث) باشند.

پوسته ها و کاورهای طراحی می توانند برای محافظت و شخصی سازی مفید باشند. اینها نتیجه طرح‌های نسبتاً "برهنه" تولید شده توسط سازندگانی مانند اپل است که در آن اجزای فلزی و شیشه‌ای دستگاه در معرض آسیب قرار گرفته و آسیب پذیر هستند. آنها از چرمی متمایز هستند، زیرا امکان استفاده از دستگاه را در هنگام قرار دادن کیف دارند، اما در بسیاری از موارد شامل یک گیره کمربند یا دستگاه دیگری است که به آن عملکرد یک غلاف را می دهد. آنها از پلاستیک سخت، لاستیک، سیلیکون، چرم یا قطعات وینیل با پشت چسب ساخته شده اند. مواد وینیل ممکن است تقویم یا ریخته‌گری شوند گارد گوشی که دومی گران‌تر است. انتظار می‌رود که وینیل کلندری فقط برای مدت کوتاه (10 سال) استفاده شود، در حالی که وینیل ریخته‌گری شده بر اساس طولانی‌مدت استفاده می‌شود. وینیل کلندری نیز در گرما منقبض می شود و می تواند به هر شکلی (بالای 80 درجه سانتیگراد) شکل بگیرد و ممکن است در نور مستقیم خورشید محو شود.

قاب های تلفن سفارشی از چاپ سفارشی استفاده می کنند. شرکت های مختلف روش های مختلفی برای چاپ روی کیس دارند. برخی از سابلیمیشن، برخی دیگر از پوسته های چاپ جوهرافشان، برخی دیگر از روش های چاپ سه بعدی تصعید رنگی استفاده می کنند.

کیس‌های کاربردی می‌توانند باتری‌های خارجی یا صفحه‌کلید USB، بلوتوث یا WiFi و تاچ‌پد را یکپارچه کنند.

دستگاه های ضد گم شدن
جاکلیدی های ضد گم شدن می توانند به راحتی از طریق آنتن های کم انرژی GPS و بلوتوث گوشی تلفن هوشمند را پیدا کنند. هنگامی که کاربر در محدوده تلفن هوشمند قرار گرفت، گوشی هوشمند و دستگاه هر دو به کاربر هشدار می دهند. همچنین می توان از آن برای گرفتن عکس از راه دور با استفاده از بلوتوث استفاده کرد.

جذابیت های گوشی
مقاله اصلی: جذابیت تلفن همراه
برای تزیین دستگاه از چادرهای گوشی استفاده می شود. آنها یا توسط یک بند یا با وصل شدن به دوشاخه جک متصل می شوند.

 ذخیره سازی انبوه
 همچنین ببینید: بلوتوثقاب موبایل
برخی از گوشی های هوشمند دارای اسلات کارت SD هستند (معمولاً نوع کوچکتر Micro-SD). اینها در ترکیب با یک کارت SD سازگار، می توانند برای انتقال فایل ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر یا صرفاً برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی گوشی استفاده شوند.

Wi-Fi SD دستگاه‌های ارتباطی Wi-Fi هستند که روی یک کارت SD ویژه قرار داده شده در اسلات کارت SD قرار می‌گیرند. آنها می توانند تصاویر را به یک رایانه محلی یا یک سرویس اشتراک گذاری آنلاین عکس منتقل کنند. گلس گوشی

علاوه بر این، بسیاری از دستگاه‌ها دارای USB On-The-Go هستند و از حافظه USB پشتیبانی می‌کنند، در بیشتر موارد از یک فلش درایو USB micro-B یا یک آداپتور برای درگاه USB استاندارد استفاده می‌کنند. چنین آداپتورهایی را می توان با دستگاه های USB مختلف دیگر مانند ماوس ها و کیبوردهای سخت افزاری نیز استفاده کرد.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی