بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی برای خرید در سال 2022

 آیا نباید چیزی در مورد کوبش دوربین بزرگ اولترا گفت؟

زمانی که من در ابتدا واحد نظرسنجی را از سامسونگ لوازم جانبی موبایل اصفهان دریافت کردم، این طرح را به صورت زنگ خطر با سیکلوپ به تصویر کشیدم. این کاملاً شیک است، اما هنوز هم بسیار بزرگ است. مسئله اساسی این است که وقتی Note 20 Ultra را روی یک سطح صاف، مشابه میز خود قرار می دهید و شروع به نوشتن یا کاوش با S Pen می کنید، تلفن واقعاً می لرزد. این در تمام واحدهای موبایل نظرسنجی CNET رخ داده است.
آیا کاربر منحصر به فرد تأثیر انگشت بهتر از سایر تلفن های گلکسی است؟


گوشی های جدید سامسونگ


در واقع. اشتباهات فیلتر اثر انگشت در واقع رخ می‌دهند، هرچند نادر، موبایل و من معمولاً در تلاش‌های بعدی وارد عمل می‌شوم. این امر اقساط قابل حمل را بسیار ساده تر می کند. نکته حرفه ای من از S10 این است: انگشت شست غالب خود را دو بار، انگشت شست دیگر خود را یک بار و اشاره گر غالب خود را یک بار ثبت نام کنید. شما مجموعاً چهار نمایه نمایش انگشت برای کار دارید.
note-20-super 1

نوت 20 اولترا صفحه نمایش پویا و تازه ای دارد.
جسیکا دولکور/CNET
کیفیت زوم نوت 20 اولترا چگونه است؟

زوم اپتیکال 5 برابری تلفن واقعاً شارپ است و در موبایل صورت وجود نور کافی عکس های فوق العاده ای ایجاد می کند. من ترجیح می‌دهم وقتی از یک کروسان غنی و پیچیده عکس می‌گیرم، یک نوک روی صفحه ظاهر می‌شود و توصیه می‌کنم دو برابر عکس بگیرم و به عقب برگردم. عکس خیلی بهتره

سامسونگ از زوم 100 برابری در S20 Ultra عقب نشینی کرد و من خوشحالم. زوم 50 برابری در Note 20 Ultra برای اکثر استفاده‌ها کافی است و در ابتدا با زوم اپتیکال بالاتر، بهتر است. از آن برای شکار صحنه هایی استفاده کنید که معمولاً ممکن است بسیار دور از آن باشید، شبیه به سگ سگ جذابی که سرش از پنجره بیرون است، پرنده ای شکاری که به سمت بالا پرواز موبایل می کند یا به تابلوی جاده ای جالب شلیک می کند.
nozoom-gazebo-note20 ultracamera

من این عکس را با استفاده از حالت خودکار در گلکسی نوت 20 اولترا گرفتم.
جسیکا دولکور/CNET
50x-zoom-note20 ultracamera

در اینجا ما در زوم 50 برابر هستیم، نوت 20 اولترا بالاترین را خواهد داشت.
جسیکا دولکور/CNET
آیا در مورد دوربین های دیگر نباید چیزی گفت؟

عکاسی با تلفن Note 20 Ultra بسیار سرگرم کننده بود. شرایط کنونی من تا حدودی محدود شده بودم و دامنه عکس‌هایی که معمولاً باید می‌گرفتم را محدود می‌کرد، موبایل اما در واقع عکس‌هایی را مشاهده کردم که دوست داشتم: مه‌های بنفش موج‌دار در آسمان صورتی عجیب تابستان، یک ناهار گردشی خوش طعم و شعله‌ای درخشان در یک غذاخوری بیرونی اطراف. وقت عصر
دوربین فوق العاده pink-sky-no-channel note20

در حالت خودکار در Galaxy Note 20 Ultra عکس گرفته شده است - - بدون کانال.
جسیکا دولکور/CNET

نوت 20 اولترا دارای یک دوربین برجسته 108 مگاپیکسلی است که به شما امکان می دهد تلاش جدی انجام دهید و بعداً عکس بگیرید. نتایج من کج بود، با یک عکس خاموش از یک شکوفه که کاملاً به جزئیات نیاز داشت، تا یک عکس واقعاً مؤثر از یک حشره که روی پیراهن موبایل من آمده بود. حالت شب و کیفیت سلفی قوی بود، و من به خصوص کانال سلفی جدید را دوست دارم که به شما امکان می‌دهد قبل از تلاش، صدای خود را گرم یا خنک کنید.

حالت ویدیوی ستاره یک انتخاب Note 20 Ultra است و با تنظیماتی بارگذاری شده است که صادقانه روی سر من قرار دارند زیرا من یک فیلمبردار متخصص نیستم. موبایل من دوست داشتم گزینه تنظیم مسیر گیرنده را داشته باشم، و بزرگنمایی آسان یک عنصر عالی بود، با این حال کیفیت در طول عکسبرداری در شب ضعیف بود. این روشی است که دوربین گلکسی نوت 20 اولترا با آیفون 12 پرو در تضاد است.

https://esfahantel.com/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی