7 دلیل که چرا اینورترهای رشته ای برای ذخیره انرژی اهمیت بیشتری دارند




با توسعه بخش‌های تجاری و پیشرفت‌های اینورتر ال اس اینورترها، اهمیت انتخاب اینورترهای کانونی و رشته‌ای برای پروژه‌های ذخیره‌سازی انرژی نیز افزایش می‌یابد.

معمولاً اینورترهای کانونی برای کاربردهای ذخیره انرژی در مقیاس تجاری و کاربردی معمول بوده است. با این حال، زمانی که هزینه ها کاهش می یابد و طراحان، EPC ها، مالکان و مدیران در رابطه با مزایای ارائه اینورترهای رشته ای اطلاعات بیشتری پیدا می کنند، این امر در حال حرکت است. بازار PV مبتنی بر نور خورشید ابتدا اینورترهای رشته ای را پذیرفت، قیمت اینورتر ال اس اما ذخیره انرژی در حال افزایش است.

در اینجا، اینورترهای رشته ای و مزایای آنها برای ذخیره انرژی را بررسی می کنیم.

اینورترهای کانونی و رشته ای چگونه در تضاد هستند؟


یک اینورتر نتیجه جریان فوری (DC) یک باتری یا شارژر خورشیدی اینورتر را به جریان مبادله ای (AC) برای استفاده در خانه ها و سازمان ها یا مراقبت مستقیم در چارچوب الکتریکی تبدیل می کند. اینورترها علاوه بر این، به عنوان مغز پروژه ذخیره‌سازی انرژی پر می‌شوند، و باعث پیشبرد و اجرای وظایف و بازده پولی می‌شوند.

تمایز بین اینورترهای کانونی و رشته‌ای، در عین سادگی، پیامدهای قابل‌توجهی برای طرح، اجرا و امنیت پروژه طولانی مدت دارد. همانطور که از نام آنها مشخص است، اینورترهای کانونی انرژی شرکت را از طریق یک مسیر گرد هم می آورند. اینورترهای رشته‌ای از طراحی انتقال یافته استفاده می‌کنند و چارچوب را به اینورترهای ساده‌تر، متعدد و معمولاً بیش از یک انتقال DC جدا می‌کنند.

ایده محرک اینورترهای رشته باید قابل تشخیص باشد. یک فکر مشابه همه چیز را از اینترنت گرفته تا دارایی های انرژی پراکنده را پشتیبانی می کند. به جای قرار دادن اینورتر هر یک از "تخم مرغ" خود در یک سطل، ایده خوبی است که از واحدهای به هم پیوسته بیشتر و ساده تر استفاده کنید. این خطر را گسترش می دهد و فرصت در دسترس نبودن کل واحد را محدود می کند. یک روش غیرمتمرکز مزایای مختلفی را ارائه می دهد که در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم.

7 مزیت اینورترهای رشته ای


    دسترسی به چارچوب بالا گسترش یک ایده نشان‌داده‌شده از صنعت PV مبتنی بر خورشید، ساختن سری‌های متوسط ​​و مستقل از باتری‌ها و اینورترها در حمل‌ونقل DC مستقل، به طور ذاتی دسترسی به چارچوب کلی را افزایش می‌دهد. با فرض خروج یک اینورتر رشته ای از مدیریت، اینورترهای باقیمانده در آن انتقال DC کمک می کنند. این تعهد همچنان برای مقامات محدود، انرژی اینورتر یا سایر چارچوب ها قابل دسترسی است. باتری ها بیشتر دوام می آورند. علاوه بر این، انتظار نداشتن به تعادل مجدد رشته ها به معنای زمان فعال تر است.
    پیش نیازهای اندازه گیری درست قدرت طراحی رشته، تخمین درست وضعیت اینورتر را با شباهت به اینورترهای رشته‌ای مختلف، رایگان و ساده‌تر امکان‌پذیر می‌سازد. نیازهای برق کار را می توان بدون زحمت با طراحی فقط ماژول های برق مورد نیاز مطابقت داد. مشتریان از آنجایی که نیازی به پرداخت محدودیت اینورتر بیش از حد ندارند سود می برند. این کیفیت اندازه گیری شده علاوه بر این گزینه های اینورتر رشته ای آینده را به عنوان یکی از ویژگی های روش افزایش باتری در نظر می گیرد. این باعث می‌شود که مقیاس‌بندی به یک امر اساسی برای افزودن ماژول‌ها تبدیل شود.
    انبساط انرژی و توان. طراحی حمل و نقل های DC متعدد درها را برای سازگاری و توسعه باز می کند. درایو ال اس به عنوان مثال، یک رشته باتری در یک انتقال DC می تواند با یک محدوده ولتاژ DC متناوب از یک رشته باتری در یک انتقال DC مجاور کار کند در حالی که طرف AC اینورترها به طور مساوی مرتبط هستند و به عنوان یک واحد بزرگتر کار می کنند. در نتیجه، ولتاژ DC متفاوتی که معمولاً با باتری‌های سنین مختلف تجربه می‌شود را می‌توان در پشت یک چارچوب اینورتر رشته مشابه وصل کرد. علاوه بر این، با فرض اینکه فضا در طرح اساسی برای اضافه شدن اینورترهای رشته ای اضافی باقی مانده باشد (و قفسه های باز در نگهدارنده باتری برای ماژول های باتری بیشتر)، انتخاب های افزایش توان و انرژی برای یک کار اساساً افزایش می یابد. این امکان عمر طولانی‌تر پروژه، سادگی ترکیب باطری‌های قدیمی و علوم و درآمدهای قابل توجه‌تر را می‌دهد.
    پیوستن به ترتیبات متقاطع می‌توانید باتری‌های سنین مختلف، پیشرفت‌های ظرفیت متفاوت و دارایی‌های اختصاصی متفاوت را در پشت یک اینورتر رشته‌ای بپیوندید. مزیت آن انعطاف پذیری است. به عنوان مثال، ریزشبکه های راه دور به طور منظم نیازهای انرژی و انرژی متفاوتی در طول روز دارند، که مشروط به انبوه و سن دارایی در چارچوب است. تغییرپذیری بازده  اینورترPV مبتنی بر نور خورشید می‌تواند نیازی برای پیشرفت‌های ذخیره‌سازی کوتاه‌مدت و چرخه بالا مانند فوق خازن‌ها باشد، در حالی که انتظار می‌رود پیشرفت‌های طولانی‌مدت انرژی را در طول زمان جابه‌جا کند. یک چارچوب مبتنی بر رشته می تواند هر دو را در بر بگیرد.
    مفید بودن. ممکن است برای خرید اینورتر کانونی به یک لیفتراک یا جرثقیل و گروه متمرکز نیاز داشته باشید. اینورترهای رشته‌ای سبک‌تر، متوسط‌تر و کم‌مشکل‌تر، پشتیبانی و همگام شدن با آن‌ها ساده‌تر هستند. یک متخصص آماده می‌تواند جایگزین یک اینورتر رشته‌ای شود، فقط با خاموش کردن اینورتر قبلی و لغزش در یکی دیگر.
    امنیت گسترش یافته است. حمل و نقل با حد بالاتر مورد نیاز f یا یک اینورتر کانونی نگرانی های امنیتی ناشی از اتصالات کوتاه احتمالی زیاد را ایجاد می کند. با جدا کردن چارچوب به حمل و نقل های ساده تر و رایگان با اینورترهای رشته ای، جریان های مدار DC معقول تر و مطمئن تری تولید می کنید. به همین ترتیب، استفاده از ابزارهای تضمین DC با دسترسی سریع و مقرون به صرفه تر را در نظر می گیرد.
    ظرفیت قاب بندی مشبک اینورترها برای PV مبتنی بر خورشید یک جهته هستند، با این حال اینورترهای رشته ای که برای ذخیره انرژی در اینورتر نظر گرفته شده اند، دو جهته هستند و هر آنچه که از LS Energy Solutions است، ظرفیت شکل دهی شبکه دارد. این فرصت ارزشمندی را برای ساخت یک ریزشبکه باز می کند. اگر چارچوب ابزار تحت هر شرایطی پایین بیاید، شکل‌دهی ماتریسی به اینورتر اجازه می‌دهد تا به بازگشت مرجع و ولتاژ برای یک ریزشبکه تبدیل شود. در صورت بروز تداخل برق برای قاب‌بندی یک ریزشبکه پشت متری، کسب‌وکارهای عظیم و مشتریان مدرن با ظرفیت و مبتنی بر خورشید می‌توانند از این توانایی استفاده کنند. این سازمان می تواند بارهای اساسی را بر روی وب نگه دارد و تا زمانی که قدرت ماتریس دوباره برقرار شود، چارچوب ها را به طور ایمن خاموش کند.

تولید و سفارشی سازی


از آنجایی که بازار ذخیره انرژی جدی‌تر به نظر می‌رسد، درخواست‌ها برای پیشرفت‌های مبتکرانه و هوشمندانه اینورتر نیز افزایش می‌یابد. یکی از واکنش‌ها رفتن به قسمت‌های خارج از قفسه است، برای مثال، قرار دادن باتری‌ها در دیواره‌های متوسط‌تر در مناطقی که در کنار چارچوب‌های خنک‌کننده و ایمنی آتش‌سوزی مرتبط هستند.

صرف نظر از این الگوی تولید ادعایی، هر شرکتی الزامات اینورتر مختلفی دارد. با پیوستن به این اقلام کانتینری با اینورترهای رشته‌ای با اندازه مناسب، چیدمان سازگارتری به دست می‌آورید که مزایای کیفیت اندازه‌گیری شده و سفارشی‌سازی را تثبیت می‌کند.

اینورترهای کانونی واقعاً هزینه های سرمایه مستقیم کمتری را ارائه می دهند. با این وجود، با کاهش هزینه‌های اینورترهای رشته‌ای و افزایش مزایای آن‌ها در طول چرخه عمر پروژه ذخیره‌سازی انرژی، این لبه از هم می‌پاشد.

https://arkainverter.ir/product-category/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-ls-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی