چگونه یک اینورتر رشته گرید گرید مناسب انتخاب کنیم؟



اینورتر رشته اتصال شبکه خورشیدی، الکتریسیته خروجی  تفاوت درایو و اینورترDC پنل های خورشیدی را به برق AC تبدیل می کند، می تواند 6 تا 10 پنل خورشیدی را که به صورت سری به هم متصل شده اند، اداره کند، بنابراین مخفف 1 رشته است.

برای آرایه های خورشیدی بزرگ می توانید از چندین اینورتر رشته استفاده کنید و همه را با یک خروجی AC برای بارهای خود وصل کنید. با استفاده از اینورترهای رشته گره‌ای به این صورت، می‌توانید از زوایای شیب و آزیموت مختلف استفاده کنید که حتی برای هر نیش قابل اعمال است، بنابراین حداکثر بازده را به دست می‌آورید. علاوه بر این، افزایش قابلیت اطمینان آرایه خورشیدی به عنوان مثال سایه در یک پانل رشته بر کارایی رشته های دیگر تأثیر نمی گذارد. اینورتر

انتخاب صحیح اینورتر شبکه خورشیدی به دلیل نقش مهمی که دارد، راندمان سیستم خورشیدی شما را افزایش می دهد، به عنوان مغز کل منظومه شمسی تشکیل شده است و در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید به خوبی در نظر گرفته شوند:

بهره وری

برق صنعتی


سعی کنید بازده اینورتر رشته ای را نزدیک به 100% انتخاب کنید، فرق اینورتر با درایو در بازار بازدهی در محدوده (96-99%) پیدا خواهید کرد. مقدار درصد راندمان نشان دهنده مقدار انرژی است که در طول تبدیل برق DC به برق AC از دست می رود.

اینورتر رشته گرید

نصب و راه اندازی

سعی کنید اینورتر ریسمان گرید را با نصب ساده و آسان انتخاب کنید، اینورتر باید دارای براکت ها و تمام لوازم جانبی باشد تا فقط یک نفر را برای نصب کمک کند. اگر اینورتر را بتوان پشت ماژول های رشته نصب کرد عالی خواهد بود، بنابراین می تواند طول کابل اتصال را کاهش دهد و در هزینه ها صرفه جویی کند. همچنین، اگر می توان اینورتر رشته را از طریق MC4 تک سیم کشی کرد تا چیزی شبیه نصب و راه اندازی plug and play باشد. فقط باید فرآیند نصب را ساده کنیم تا زمان و هزینه را کاهش دهیم. اینورتر

استحکام اینورتر و مقاومت در برابر شرایط محیطی

اولین چیزی که باید بررسی شود درجه حفاظت از اینورتر رشته است که به آن رتبه بندی NEMA می گویند، این نشان دهنده توانایی اینورتر برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مانند گرد و غبار، باران و غیره است. البته، هر چه بالاتر بهتر است، بنابراین سعی کنید IP67 یا IP69 دریافت کنید. همچنین قابلیت اینورتر خورشیدی را برای تحمل دمای بالای محیط بررسی کنید. اگر اینورتر در نزدیکی ساحل دریا/رودخانه نصب می شود، مراقب باشید که اینورتر باید با مواد مقاوم در برابر نمک برای محافظت بیشتر و طول عمر بیشتر پوشانده شود.

اتصال اینورتر

این یک ویژگی هوشمند است که به شما امکان می دهد اینورتر رشته اتصال شبکه را به اینترنت متصل کنید، سپس بتوانید خروجی اینورتر و تولید سیستم و بسیاری از پارامترهای دیگر را از رایانه شخصی خود بدانید. این سیستم در صورت بروز شرایط غیرعادی مانند تجاوز از آستانه دمای اینورتر و غیره آلارم ارائه می دهد. بنابراین، شما قادر خواهید بود از طریق ویژگی اتصال اینورتر رشته ای، کل منظومه شمسی خود را به طور کامل نظارت و کنترل کنید. علاوه بر این، سیستم اتصال اینورتر اطلاعات را ذخیره می‌کند، بنابراین می‌توانید هر داده تاریخی را که به شما کمک می‌کند به خوبی مشکلات قبلی سیستم، داده‌های تولید، ... را به خوبی درک کنید و سپس به عملکرد بهینه و برنامه‌ریزی صحیح برای آینده دست یابید، به یاد بیاورید و تجدیدنظر کنید. اینورتر

فروشگاه Inverter.com برای انتخاب اینورتر رشته گرید تای شبکه تک فاز از 1500 وات تا 10 کیلووات و اینورتر رشته شبکه سه فاز از 5000 وات تا 20 کیلووات را برای انتخاب ارائه می دهد.

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی