انواع اینورتر خورشیدی

 انواع اینورترهای خورشیدی

نوآوری‌های اینورتر شارژر مبتنی بر نور خورشید اینورتر خورشیدی چیست شامل سه نوع اینورتر مینیاتوری، تقویت‌کننده برق و اینورتر رشته‌ای است. اینورترهای رشته ای شناخته شده ترین انتخاب در سراسر جهان هستند. در زیر سه طبقه روشن شده است.



1. اینورترهای رشته ای


آنها باهوش ترین گزینه های اینورتر از نظر مالی هستند که در ایالات متحده در دسترس هستند. قبلاً، سازمان‌های مؤسسه‌ای که از خورشید تغذیه می‌کردند، به طور کلی چارچوب‌های اینورترهای رشته‌ای را با این فرض که پشت بام ملک شما برای روزهای طولانی محدود شده بود و با عناوین مختلف مواجه نشده بود، ارائه کردند.

به هر حال، به‌روزرسانی‌های مداوم از سازمان‌های مهم اینورتر رشته‌ای، اینورترها را در شرایط گسترده‌تری برنامه‌ریزی می‌کنند. تخته ها به صورت دسته هایی که اینورتر خورشیدی با رشته هایی به هم وصل شده اند، سازماندهی می شوند که از این پس به این نام خوانده می شود. بسیاری از رشته‌های برد را می‌توان به یک اینورتر منفرد متصل کرد و قدرت جریان فوری بردها را به توان قلبی دستگاه تغییر داد.


2. اینورترهای برق


آنها نوعی سخت افزار قدرت در سطح ماژول هستند که معمولاً دارای مزیت های نسبی مانند اینورترهای مینیاتوری هستند، اما ارزان تر. اینورترها در هر برد قرار دارند. اینورتر با این وجود، به جای تغییر جریان فوری به یک جریان جایگزین در محل برد، عوامل ساده کننده، توان جریان فوری را شرطی می کنند و آن را به یک اینورتر رشته ارسال می کنند.

بهبود سطح برد آنها نسبت به اینورترهای رشته ای در نمونه هایی که پشت بام پنهان است، کارایی چارچوب بالاتری را به همراه دارد.
3. اینورترهای مینیاتوری

شما می توانید اینها را بر روی هر تابلو در چارچوب انرژی مبتنی بر نور خورشید معرفی کنید. آنها قدرت جریان فوری سلول های فتوولتائیک شما را به اینورتر برق جایگزین در پشت بام شما بدون نیاز به یک اینورتر کانونی متفاوت تغییر می دهند. متخصصان اغلب آنها را بر روی پشت شارژرهای مبتنی بر نور خورشید نصب می کنند.

اینورترهای مینیاتوری مانند اینورترهای تقویت کننده قدرت، خرید اینورتر خورشیدی به شما این امکان را می دهند که هر شارژر مبتنی بر نور خورشید را نمایش دهید.
طرح کلی

هر خانه و ملک خصوصی نیازهای متفاوتی بر اساس نور خورشید دارد. یک روش مناسب برای فهمیدن اینکه واقعاً چه اینورتر خورشیدی می‌خواهید، محاسبه مقدار انرژی است اینورتر که معمولاً نیاز دارید. با یک اینورتر شارژر مبتنی بر نور خورشید CHINT با کیفیت، اساساً هیچ محدودیتی برای مدیریت برق وجود ندارد. با فرض اینکه می خواهید مشاوره یا خرید انجام دهید، همیشه به دنبال کمک ماهر باشید.

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی