آشنایی با باتری گوشی موبایل

 مقابله با کانال باتری؟ این راهی است که می توانید

باتری گوشی در مدت زمان باتری اندروید خود صرفه جویی کنید

کانال باتری مشکلی است که بسیاری در تلفن های همراه آندروید خود با آن مواجه هستند و در زیر چند راه برای صرفه جویی در مصرف باتری آورده شده است.

اندروید یک چارچوب کاری سازگار است شارژر گوشی و همه می‌دانند که در مقایسه با حریف خود، iOS، محدودیت‌های بسیار کمتری دارد. با وجود این، هرچه موانع کمتر باشد، همه چیز در نظر گرفته شود، می توانید نکات برجسته و برنامه هایی را به تلفن همراه اندروید خود اضافه کنید که باعث ایجاد کانال باتری می شود. همچنین، مشتریانی که از تلفن همراه خود استفاده سنگینی

باطری گوشی می کنند با مشکل مشابهی روبرو هستند. برای کمک به شما با این درد مغزی، در زیر چند روش وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید در مدت زمان باتری تلفن همراه اندروید خود صرفه جویی کنید.
زمان خاموش شدن خودکار صفحه را کاهش دهید

تلفن همراه اندرویدی شما به طور طبیعی صفحه نمایش خود را با این فرض خاموش می کند که غیرفعال است. با این وجود، به شما این امکان را می‌دهد که در آن می‌توانید انتخاب کنید بعد از چند دقیقه یا چند ثانیه ابزار شما ارائه را خاموش کند. این انتخاب را می توان در تنظیمات ارائه در بخش "شکست صفحه" یافت. در اینجا، شما می توانید بین گزینه های مختلف انتخاب کنید. هرچه زمان کمتر باشد، مدت زمان باتری بیشتر می شود زیرا صفحه نمایش که جزء مهمی است شارژر گوشی که باتری را مصرف می کند، زودتر خاموش می شود.
روشنایی خودکار را روشن کنید

همانطور که گفتیم، صفحه نمایش یکی از قطعات مهم باتری مصرف کننده یک تلفن همراه است. هر چه درخشندگی تلفن را بیشتر نگه دارید، برد ویترین قدرت بیشتری از باتری می گیرد، در این خطوط طول عمر باتری به شدت کاهش می یابد. برای جلوگیری از آن، باید کار درخشندگی خودکار را تقویت کنید.

این توسط یک حسگر نور محیطی که برای تشخیص میزان وجود نور اطراف استفاده می‌شود و به درستی صفحه گجت را برای تطابق با آن کمرنگ می‌کند، حل می‌شود. در واقع، این روزها حتی تلفن های برنامه ریزی هزینه نیز به این سنسور مجهز شده اند. شارژر گوشی می‌توانید این انتخاب را در تنظیمات ویترین نیز دنبال کنید.
بهینه سازی باتری را روشن کنید

بهبود باتری یکی دیگر از روش های صرفه جویی در باتری در گجت های اندرویدی است. هر زمان که برجسته سازی بهبود باتری/ باتری همه کاره را روشن می کنید، چارچوب کاری به طور طبیعی برنامه های پشت صحنه را می بندد و هوشمندانه تشخیص می دهد که کدام برنامه ها هیچ استفاده ای ندارند. زمانی که باتری تطبیقی ​​را روشن می‌کنید، برنامه‌هایی که کمتر از آنها استفاده می‌کنید در حالی که از آنها استفاده نمی‌کنید کمتر اجرا می‌شوند.

بیشتر بدانید: برترین افسانه های مربوط به باتری تلفن همراه


تلفن شما پس از مدتی می تواند نحوه استفاده شارژر گوشی از برنامه های کاربردی خود را بفهمد. با فرض اینکه می توانید ببینید که یک برنامه بیشتر از آنچه باید باتری مصرف می کند، می توانید به اطلاعات برنامه بروید و پیشرفت باتری را برای آن برنامه خاص روشن کنید تا نه در پشت صحنه اجرا شود و نه از اطلاعات پشت صحنه استفاده کند.
لرزش ها را خاموش کنید، به خصوص برای کنسول ها

در حالی که استفاده از ورودی لمسی در حین آهنگسازی می تواند یک برخورد دوستانه ایجاد کند، اما واقعاً مقدار زیادی باتری برای لرزاندن تلفن همراه شما مصرف می کند. صدا نیز همینطور است، اما با وجود ارتعاشات زیاد، روی باتری تأثیری ندارد. همچنین می توانید شارژر گوشی هنگام استفاده از کنسول صداها را خاموش کنید.
دسترسی به موقعیت مکانی را خاموش کنید

اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید، از جمله فیس‌بوک، واتس‌اپ، اینستاگرام، سوئیگی و غیره به منطقه شما برای برخی یا عناصر دیگر نیاز دارند. با استفاده از منطقه شما، برنامه ها می توانند تبلیغات مناسب را به شما نشان دهند، در نتیجه آدرس انتقال شما را تشخیص دهند، و این تازه شروع است. با این حال، روشن نگه داشتن ناحیه در طول روز، در هر صورت، زمانی که نیازی به زحمت نیست، می تواند باعث هدر رفتن باتری زیاد شود. می‌توانید ناحیه مربوط به چرخش سریع را در انجمن Notification خاموش کنید یا برای خاموش کردن آن به تنظیمات ابزارک بروید.
جایزه

در حالی که روش های قابل توجه صرفه جویی در باتری در تلفن های همراه اندروید در بالا ذکر شده است، موارد زیر چند مورد دیگر است. با فرض اینکه تلفن همراهی دارید که دارای نمایش AMOLED است، ممکن است از یک پس زمینه کسل کننده/تاریک در ابزار خود استفاده کنید. این به این دلیل است که در یک برد AMOLED، هر پیکسل خود روشن می شود و وقتی از پس زمینه شارژر گوشی تاریک استفاده می کنید، پیکسل ها نیازی به روشن شدن در قسمت های تاریک ندارند. هرچه پیکسل ها کمتر روشن شوند، در مدت زمان باتری صرفه جویی می کنید.

این به این دلیل که در چنین بردی، ویترین از نوآوری نور پس‌زمینه استفاده می‌کند، به یک برد LCD کمکی نمی‌کند. این نشان می‌دهد که کل ارائه برای نشان دادن محتوا باید روشن شود، و توجه کمی به پس‌زمینه‌ای که تنظیم می‌کنید، چه تیره یا سفید باشد. یکی از راه‌های مختلف استفاده از آن که می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید، استفاده نکردن از برنامه‌های صرفه‌جویی باتری است، زیرا با دویدن مداوم در پشت صحنه و انجام کارهایی که در نتیجه انرژی بیشتری مصرف می‌کنند، آسیب بیشتری می‌رسانند.

در نهایت، زمانی که نیازی به کار با سازمانی ندارید شارژر گوشی یا در فضایی هستید که شبکه گنجاندن ضعیف است این به این دلیل است که تلفن شما دائماً به دنبال شبکه‌هایی نیست که به افزایش مدت زمان باتری کمک می‌کنند. برای داشتن شبکه دائمی، می‌توانید اطلاعات همه‌کاره و Wi-Fi را خاموش کنید تا دائماً مرتبط نباشند.

https://esfahantel.com/product-category/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی