کالیبراسیون: یک کلید مهم برای بهره وری




هر تولید کننده ای می خواهد بهره وری را افزایش دهد. اینورتر ال اس در اصفهان در وبلاگ این هفته، لوک ناگرنت، تکنسین کنترل‌های داخلی Sure Controls توضیح می‌دهد که چگونه کالیبراسیون می‌تواند به شما در دستیابی به آن هدف کمک کند. او نکات اصلی خود را برای جلوگیری از خرابی می‌گوید.
نیاز

کالیبراسیون ابزار دقیق، حسگرها و سایر تجهیزات یک مرحله در نگهداری پیشگیرانه استاندارد است. در طول کالیبراسیون، ناحیه ای را می توان یافت که به درستی کار نمی کند که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرد. این می تواند باعث شود که خرابی های پرهزینه تری در زمانی که منطقه برای مدت طولانی مورد توجه قرار نگیرد، رخ دهد. یک مثال از این امر می تواند پرداختن به مسائل سیم کشی باشد که تا زمانی که سنسورها و سایر تجهیزات پس از کالیبره شدن دست ها روی آنها قرار نگیرد، متوجه آنها نمی شود.

نمونه دیگری از این بردهای الکترونیکی هستند که تقریباً از کار افتاده اند. در کالیبراسیون اخیر، دو کنترلر پس از خاموش شدن روشن نشدند. این کنترلرها هم 22 ساله بودند و هم آماده شکست در هر زمان بودند. بهتر بود این اتفاق در زمان توقف برنامه‌ریزی‌شده رخ اینورتر ال اس اصفهان می‌داد تا اینکه در طول تولید شکست بخورد و مجبور شوید دوباره برای شروع و کار کردن تلاش کنید.



مزایای برنامه کالیبراسیون



فعال بودن در تعمیر و نگهداری ماشین همیشه بهتر از واکنشی بودن است. اگر ماشینی خراب شود، زمان خرابی تولید در ماشینی که سالانه کالیبره نشده است در مقایسه با ماشینی با برنامه کالیبراسیون منظم همیشه طولانی تر خواهد بود.

بررسی تمام سنسورها و تجهیزات در زمان خرابی در مقابل داشتن سابقه کالیبراسیون شناخته شده که می توانید به آن مراجعه کنید، تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. یک برنامه کالیبراسیون سابقه اضافه کاری را نشان می دهد. این می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که چه قطعاتی ممکن است مستعد خرابی باشند. این می‌تواند توجه را به یک مسئله فرآیندی که نیاز به رسیدگی دارد جلب کند، یا بینشی در مورد اینکه چه قطعاتی قابل مصرف هستند اینورتر و برای نگهداری در انبار ایده‌آل است، به شما بدهد.

زمانی که مشتری یک برنامه کالیبراسیون منظم داشته باشد، ما با دستگاه او آشنا می شویم. این فواید زیادی دارد. این می تواند به کاهش و افزایش زمان از کار افتادگی کمک کند، زیرا ما در مورد دستگاه آنها دانش بیشتری داریم، می توانیم کارآمدتر شویم.

این همچنین به ارتقای مسیرها در آینده کمک می کند. اینورتر به عنوان متخصص در تجهیزاتی که ما سرویس می کنیم، می توانیم به مشتری پیشنهاد کنیم که چگونه و چه ابزار دقیق و حسگرهایی را در آینده ارتقا دهند. ما همچنین می توانیم توصیه کنیم که آیا ادامه پشتیبانی از تجهیزات منسوخ شده مقرون به صرفه است یا اینکه زودتر به روز رسانی شود.

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی