عملیات تمیزتر و سبزتر با PSO



فناوری بهینه‌سازی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی IFS (PSO)  اینورتر ال اس تسکین فوری برای اکوسیستم‌های کاربردی معمولی، انرژی‌های تجدیدپذیر و سایر بخش‌های نوظهور را فراهم می‌کند و کارایی بیشتری را در عملیات‌های جدید و موجود به دست می‌آورد:

برنامه ریزی

با پذیرش هوش مصنوعی و ML، برنامه ریزی هوشمندتر و پیش بینی کننده تر شده است. برنامه ریزان به جای اینکه به سادگی اطمینان حاصل کنند که کارگران کافی برای پوشش تمام سفارشات فعال هستند، بر الگوریتم های پیچیده ای تکیه می کنند تا بتوانند تصمیماتی بگیرند که از اهداف محیطی و SLA شرکت پشتیبانی می کند.

فناوری PSO به برنامه ریزان این امکان را می دهد که واقعی اینورتر ال اس را با ممکن مقایسه کنند. این به طور خودکار هر جایگزین را ارزیابی می کند و بدون توجه به اندازه نیروی کار، یک طرح بهینه را در چند ثانیه ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک سیستم PSO از کار برنامه ریزی منظم تعمیر و نگهداری کارخانه برای مشتری آگاه است. سیستم می تواند این را با یک دستور کار فعال ترکیب کند تا هر دو را در یک بازدید از سایت حل کند.

کارگران بر اساس مهارت، تجربه و موقعیت جغرافیایی تعیین می شوند. این سیستم حتی می‌تواند تعیین کند که آیا یک تکنسین تعاملات مثبت قبلی با مشتری برای برنامه‌ریزی کار داشته است یا خیر.

با یک سیستم PSO، زمان رانندگی به حداقل می رسد، تجهیزات و منابع لازم از قبل شناسایی می شوند، و اصلاحات بیشتری برای بار اول حاصل می شود، که نیاز به بازدید دوم از سایت را از بین می برد.

همه این کارایی‌ها به شرکت‌ها این امکان را داده است که چرخش کامیون‌ها، آلاینده‌های خودرو و مصرف سوخت را کاهش دهند و به طور قابل‌توجهی ردپای کربن خود را کاهش دهند.

برنامه ریزی

حتی بهترین برنامه ریزی ها نیز تغییر می کنند. برای برنامه‌ریزان اینورتر ال اس و توزیع‌کنندگان، یک استراتژی به‌خوبی تعریف‌شده می‌تواند به سرعت به دلیل عوامل بسیاری از جمله تغییرات قرار ملاقات، شرایط اضطراری، بیش از حد شغل، تکنسین‌های بیمار، مشکلات ترافیکی و دیگر سناریوهای پیش‌بینی نشده تبدیل به روان شود.

انتقال به حالت واکنشی پرهزینه است. ناگهان تکنسین ها زمان بیشتری را در حمل و نقل در مقایسه با محل صرف می کنند. کارگر پشتیبان اعزام شده ممکن است تجربه یا مهارت لازم برای انجام کار را نداشته باشد، بنابراین قبل از حل مشکل نیاز به بازدید مجدد از سایت دارد.

با یک سیستم PSO، قابلیت‌های هوش مصنوعی زمان‌بندی را در زمان واقعی دوباره محاسبه می‌کنند. توزیع کنندگان حتی می توانند از سیستم PSO برای بهره برداری از داده های نقشه برداری GPS برای هماهنگ کردن کارگران در مورد تاخیرهای ترافیکی پیش بینی نشده استفاده کنند. همه عوامل در نظر گرفته می شوند، مانند نزدیکی تکنسین های واجد شرایط، مشاغل دیگری که می توانند برای کاهش سفرهای یکباره ترکیب شوند و اقدامات اضافی برای افزایش کارایی.

زمان‌بندی با سیستم PSO به ابزار امکان می‌دهد کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهد. هر اینورتر ال اس دقیقه بهینه شده است. تیم های کوچکتر از کارگران بازدیدهای بیشتری از سایت را تکمیل می کنند. مایل های کمتری برای انجام کار، کاهش اثرات زیست محیطی این فعالیت ها در میدان، و کمک به شرکت های برق برای دستیابی به اهداف تغییر آب و هوا مورد نیاز است.

تجربه ی مشتری

ابزارهای IFS برای خودکارسازی و بهبود بسیاری از فعالیت ها، از جمله تعامل با مشتری، به فناوری PSO متکی هستند.

به عنوان مثال، مشتریان می توانند از گزینه های self-serve برای برنامه ریزی تماس های خدمات از طریق پورتال مشتری یا برنامه تلفن همراه استفاده کنند. مشتری به جای اینکه در یک صف طولانی برای صحبت با یک انسان منتظر بماند، به راحتی تاریخ و زمانی را انتخاب می کند که برای مشتری و ابزار مفید باشد. این سیستم همچنین به آنها انعطاف پذیری می دهد تا در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهند.

این ادغام front-end با سیستم PSO باعث افزایش کارایی می شود. این به طور خودکار زمان‌بندی‌ها را بر اساس پروفایل‌های مشتری و فعالیت‌های فعلی محاسبه می‌کند و هر سفارش کاری را در برنامه‌های موجود قرار می‌دهد.  اینورتر ال اسهمسویی با قوانین محیطی و SLA در پشتیبانی از قابلیت های ارکستراسیون دیجیتال یک عملیات هوشمند همیشه در حال تکامل تضمین شده است.
برای وضعیت آینده خود امروز کار می کنیم

فناوری IFS PSO به مشتریان خدماتی ما در سراسر عملیات، بهبودهای قابل اندازه گیری را ارائه می دهد و ردپای کربن آنها را کاهش می دهد تا بتوانند به اهداف زیست محیطی خود برسند و از آنها فراتر روند. این پیشرفت‌ها با هماهنگ‌سازی دیجیتال و مدل کسب‌وکار مبتنی بر رویداد که برای پشتیبانی از عملیات‌های قدیمی و همچنین بخش‌های انرژی‌های اینورتر ال اس تجدیدپذیر به‌سرعت رشد می‌کنند، همسو هستند.

راه پیش رو آسان نخواهد بود. با همکاری و به کارگیری فناوری‌های جدید و موجود برای چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم، شرکت‌های آب و برق در سراسر جهان به ما کمک می‌کنند تا به آینده‌ای پاک‌تر و سبزتر دست یابیم.


Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی