بخش برق ایالات متحده

بخش برق ایالات متحده شامل طیف لیست قیمت اینورتر آی مستر وسیعی از ذینفعان است که خدمات را از طریق تولید، انتقال، توزیع و بازاریابی برق برای مشتریان صنعتی، تجاری، عمومی و مسکونی ارائه می دهند. همچنین شامل بسیاری از مؤسسات دولتی است که این بخش را تنظیم می کنند. در سال 1996، 3195 شرکت برق در ایالات متحده وجود داشت که از این تعداد کمتر از 1000 شرکت در تولید برق مشغول بودند. این باعث می‌شود که تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک‌تر فقط در توزیع برق مشغول باشند. همچنین 65 بازاریاب برق وجود داشت. از تمام تاسیسات، 2020 شرکت دولتی بودند (شامل 10 شرکت فدرال)، 932 شرکت تعاونی برق روستایی و 243 شرکت تحت مالکیت سرمایه گذار بودند.[2] شبکه انتقال برق توسط اپراتورهای مستقل سیستم یا سازمان‌های انتقال منطقه‌ای کنترل می‌شود که سازمان‌های غیرانتفاعی هستند و موظفند به منظور ارتقای رقابت، دسترسی بی‌رویه به تامین‌کنندگان مختلف را فراهم کنند.



چهار بخش بازار فوق الذکر بخش برق ایالات متحده توسط نهادهای عمومی مختلف با برخی همپوشانی های عملکردی تنظیم می شود: دولت فدرال سیاست های کلی را از طریق وزارت انرژی، سیاست های زیست محیطی از طریق آژانس حفاظت از محیط زیست و سیاست های حمایت از مصرف کننده از طریق تجارت فدرال تنظیم می کند. کمیسیون ایمنی نیروگاه های هسته ای توسط کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای نظارت می شود. تنظیم اقتصادی بخش توزیع یک مسئولیت دولتی است که معمولاً از طریق کمیسیون های خدمات عمومی انجام می شود. بخش انتقال بین ایالتی توسط دولت فدرال از طریق کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال تنظیم می شود.

منابع اصلی برق ایالات متحده در سال 2019 عبارتند از: گاز طبیعی (38٪)، زغال سنگ (23٪)، هسته ای (20٪)، سایر انرژی های تجدید پذیر (11٪)، و آبی (7٪). در طول دهه 2004-2014، بیشترین افزایش در تولید برق مربوط به گاز طبیعی (تولید 2014 412 تراوات ساعت بیشتر از سال 2004)، باد (افزایش 168 تراوات ساعت) و خورشید (افزایش 18 تراوات ساعت) بود. در همان دهه، تولید سالانه از زغال سنگ 393 تراوات ساعت و از نفت 90 تراوات ساعت کاهش یافت.[4]

در سال 2008 متوسط ​​تعرفه برق در ایالات متحده 9.82 ¢/kWh بود.[5] در سال 2006-2007 تعرفه های برق در ایالات متحده بالاتر از استرالیا، کانادا، فرانسه، سوئد و فنلاند بود، اما کمتر از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا بود.[6] تعرفه های مسکونی به طور قابل توجهی بین ایالت ها از 6.7 ¢/kWh در ویرجینیای غربی تا 24.1 ¢/kWh در هاوایی متفاوت است. متوسط ​​صورتحساب مسکونی در سال 2007 100 دلار آمریکا در ماه بود. بیشتر سرمایه گذاری ها در بخش برق ایالات متحده توسط شرکت های خصوصی از طریق بدهی و سهام تامین می شود. با این حال، برخی از سرمایه‌گذاری‌ها به‌طور غیرمستقیم توسط مالیات دهندگان از طریق یارانه‌های مختلف از مشوق‌های مالیاتی گرفته تا یارانه‌های تحقیق و توسعه، تعرفه‌های خوراک برای انرژی‌های تجدیدپذیر و حمایت از خانوارهای کم‌درآمد برای پرداخت قبوض برق خود تأمین می‌شوند.


Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی