ظروف آشپزخانه و منتو

 


 احتمالاً تا به حال یک روال (هر هفته یا ماهانه) ایجاد کرده اید دیگ منتو که حول تمیز کردن اجاق گاز، اجاق گاز و سایر وسایل پرکاربرد آشپزخانه شما می چرخد، اما آخرین باری که زحمت تمیز کردن یخچال (و فریزر) خود را به زحمت انداخته اید، کی بوده است. یک اسکراب خوب به آن بدهید؟

مطمئناً، یخچال نقطه کانونی آشپزخانه است، اما از آنجایی که تقریباً همیشه مواد غذایی در آن وجود دارد، یادآوری اینکه باید آن را نیز تمیز کنید، دشوار است. در واقع، از آنجایی که یخچال شما همه چیز را از باقی مانده غذای ژاپنی گرفته تا مرغ خامی که قصد دارید برای شام کباب کنید لباس افغانی در خود جای می دهد، باید کاملا تمیز شود، و شاید بیشتر از آنچه فکر می کنید.

مرتبط: 7 روش تمیز کردن اجاق گاز که حاوی مواد شیمیایی شدید نیستند


برای اینکه بفهمیم چه زمانی (و چند وقت یکبار) باید دستگاه را تمیز کنید و داخل آن را پاک کنید - قفسه ها، کشوی اغذیه فروشی، ترد و غیره - با تامیکا دی سیمز، دکترا، که مدیر ارشد غذا است صحبت کردیم. ارتباطات  خرید دیگ منتو فناوری در شورای اطلاعات بین المللی غذا

چه زمانی باید یخچال خود را تمیز کنید؟
علاوه بر تمیز کردن هرگونه ریزش، زیرا برای جلوگیری از گسترش باکتری‌ها اتفاق می‌افتد، همچنین باید حدود چهار بار در سال یخچال خود را تمیز کنید - این کار خوبی است که در زمان تغییر فصل انجام دهید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی دانستن اینکه یخچال شما چه زمانی باید تمیز شود، به خواندن ادامه دهید.

آیتم های مرتبط
1
وقتی غذا خراب شد
زمان تمیز کردن قسمت‌های مختلف یخچال بستگی به دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی غذا/نوشیدنی و برچسب‌های خرما دارد که به آن‌ها برچسب‌های دوست‌یابی باز نیز گفته می‌شود. این برچسب‌ها تاریخ مصرف غذا/نوشیدنی لباس افغانی را به بهترین شکل نشان می‌دهند. سیمز می گوید کیفیت.

برخلاف تصور رایج، سیمز خاطرنشان می کند که به جز در مورد محصولات شیر ​​خشک برای نوزادان، که توسط دولت فدرال تنظیم می شود، این تاریخ ها نشانه ای از ایمنی نیستند. "تاریخ "بهترین در صورت استفاده تا/قبل" نشان می دهد که محصول چه زمانی بهترین طعم یا کیفیت را خواهد داشت. تاریخ خرید یا ایمنی نیست. تاریخ "فروش تا" به فروشگاه می گوید که چه مدت محصول را برای فروش نمایش دهد. برای مدیریت موجودی. همچنین تاریخ ایمنی نیست." "تاریخ "استفاده" آخرین تاریخی است که برای استفاده از محصول در اوج کیفیت توصیه می شود. این تاریخ ایمنی نیست، به جز زمانی که در شیر خشک استفاده می شود، و تاریخ "انجماد تا" نشان می دهد که چه زمانی محصول باید منجمد شود تا کیفیت اوج حفظ شود. این تاریخ خرید یا ایمنی نیست."

اگر متوجه شدید که بسیاری از غذاها در یخچال شما قیمت دیگ منتو از تاریخ فروش گذشته است، بهتر است بررسی کنید و ببینید آیا هنوز تازه هستند یا خیر. هر غذایی که کپک زده، تغییر رنگ داده یا بوی بدی از خود متصاعد می شود، باید فورا دور ریخته شود. پس از دور ریختن مواد غذایی فاسد، باید قسمت هایی را که غذا در آنجا بود با آب گرم و صابون پاک کنید تا از پخش شدن باکتری ها جلوگیری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی