بهترین گوشی هوشمند 2022

 وان پلاس نورد 2 با وجود موقعیت میان رده خود، لوازم جانبی موبایل اصفهان نور را از جد خود می گیرد و به عنوان یکی از بهترین افسران میانی سال 2021 پر می شود.

چیزی که Nord 2 واقعاً به نمایش می گذارد، ظرفیت سازمان برای تمرکز بر نکات برجسته ای است که مشتریان برای لحظه حال جستجو می کنند، باطری گوشی و آنها را با بسته ای جذاب با قیمتی قانع کننده در بر می گیرد.

Nord 2 از امکانات پیشرو - مانند شارژ از راه دور و ضد آب بودن - عبور می کند، اما اینها در واقع معاوضه اصلی هستند که در اینجا انجام می شود.

علاوه بر این، OnePlus Nord CE 5G قابل دسترسی است، که یک نوع از نورد اول را با هزینه اندکی فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان کمتر ارائه می دهد.

بررسی کامل OnePlus Nord 2 ما را مطالعه کنید
1x1 پیکسل
11


شیائومی پوکو F3 - با ارزش ترین افسر میانی

شیائومی پوکو F3

    استادان: اجرای عالی | ویترین عالی 120 هرتزی | دوربین های جامد
    معایب: میانگین مدت باتری | تجربه مشتری متوسط
    هزینه پرداختی: 299.90 یورو (6 گیگابایت + 128 گیگابایت) | 329.90 یورو (8 گیگابایت + 256 گیگابایت)

Poco زیر نام تجاری شیائومی در سال 2021 شروع به کار کرد باطری گوشی و احتمالاً بهترین انگیزه برای پول نقد در صحنه تلفن همراه را تا حد زیادی ارائه می دهد.

موضوع اصلی جذابیت پوکو F3 باید چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 در کلاس پیشرو آن باشد که با هزینه حیرت‌انگیز پایین مطابقت دارد و به میزان اجرای پیشنهادی فکر می‌کند.

F3 علاوه بر این، شارژ سریع 33 واتی و نمایش فوق العاده روان AMOLED Full HD+ 120 هرتزی را ارائه می دهد، به این معنی که برای رسانه و بازی نیز فوق العاده است.

ممیزی کامل شیائومی پوکو F3 ما را مطالعه کنید
12
Xiaomi Poco X3 Pro - معقول ترین
شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

    نوابغ: اعدام درخشان | ویترین 120 هرتز | مدت زمان باتری عالی | مقدار
    معایب: دوربین متوسط ​​| طرح حجیم | بدون 5G
    هزینه پرداختی: 209.90 یورو (6 گیگابایت + 128 گیگابایت)

لوازم جانبی موبایل در اصفهان


| 239,90 یورو (8 گیگابایت + 256 گیگابایت)

با گسترش دستیابی به «تلفن طرح مالی سال»  گلس گوشیTech Advisor در سال 2020، Poco X3 Pro یک تراشه سطح بالا بازی می‌کند، صرف نظر از اینکه بخش کوچکی از تلفن‌های مختلف را هزینه می‌کند که از این درجه نیرو استفاده می‌کنند.

یک تراشه اسنپدراگون 860 عملکرد عالی را ارائه می دهد، همچنین نمایشگر عالی 120 هرتزی و مدت زمان باتری کاملاً عالی را به نمایش می گذارد.

بدیهی است که X3 Pro تا حدودی ناقص است. باتری بسیار زیاد آن را حجیم می کند، دوربین ها می توانند بهتر باشند و MIUI 12 کوتاه می آید، با این حال آنها مانع از این نمی شوند که این تلفن یک طرح مالی غیرقابل انکار فوق العاده باشد.

بررسی کامل Xiaomi Poco X3 Pro ما را بررسی کنید
1x1 پیکسل
راهنمای خرید شما برای بهترین تلفن ها در سال 2022

هنگام انتخاب تلفن، باید به این موارد فکر کنید: کیفیت گلس گوشی و پیکربندی ساخت، قابلیت استفاده، نکات برجسته، اجرا و ارزش.

به عنوان یک قاعده، یک تلفن اصلی در سال 2022 از حدود 700 پوند شروع می شود، اما گاهی اوقات ممکن است بیش از 1000 پوند قیمت داشته باشد. طبق توافق، شما چیزی در محدوده 30 پوند و 50 پوند در ماه به طور کلی بررسی می کنید، اما با این فرض که به یک تلفن پرهزینه و مجموعه ای از اطلاعات همه کاره نیاز دارید، می توانید خیلی بیشتر هزینه کنید.

این نکته قابل توجه است که در حالی که این خلاصه بهترین تلفن‌های همراه در دسترس را در حال حاضر نشان می‌دهد، این به طور واضح به معنای سرنخ‌ها نیست (علیرغم این واقعیت که آنها در واقع در اینجا به شدت برجسته می‌شوند). بخش‌هایی وجود دارند که با طرح‌های تلفن میان‌دستی و مالی ما نیز کنار می‌آیند، اما با توجه به ظرفیت‌ها و کیفیت ارائه شده، در مقایسه با هزینه‌شان، جایگاه خود را در اینجا به دست آورده‌اند.

خرید یک تلفن به طور کلی به شما بهترین ارزش را می دهد، با این حال ما دوست داریم وجوه در واقع به طور قابل اعتمادی چنین خریدهای عجیب و غریب را الزامی نمی کند. با فرض اینکه بتوانید، به وضوح به یک سیم کارت و برنامه نیاز دارید، درست مانند تلفن. در صورتی که در حال حاضر یکی از آنها را ندارید، به بهترین ترتیبات فقط سیم کارت ما نگاه کنید.
آیا خرید گوشی آیفون یا اندروید برای شما توصیه می شود؟

بیش از یک چارچوب کاری قابل حمل وجود دارد، اما واقعاً فقط دو مورد قابل بحث هستند: Android و iOS.

اکثر تلفن‌های امروزی اندروید را اجرا می‌کنند - 12 که جدیدترین انطباق ارائه شده رایگان است. مرحله iOS اپل، در این میان، ممکن است بخش کمتری از صنعت کلی را داشته باشد، با این حال مهندسان اغلب برنامه های خود را ابتدا در iOS انجام می دهند. به دلیل این روش، یکی از جالب‌ترین فروشگاه‌های اپلیکیشن را دارد که می‌توانید پیدا کنید.

با فرض اینکه شما یک تلفن اندروید یا یک آیفون دارید گلس گوشی و باید به تلفنی بروید که سیستم عامل دیگر (چارچوب کاری) را اجرا می کند، انتقال مخاطبین و سایر اطلاعات انتخابی خود از یکی به دیگری بسیار ساده است. چیزی که نمی‌توانید جابه‌جا کنید، برنامه‌های کاربردی و اطلاعات برنامه‌های خاص (مانند تقویت‌کننده‌های واتس‌اپ) هستند، بنابراین با فرض اینکه به تفاوت در مرحله فکر می‌کنید، این را به خاطر بسپارید - و درباره نگرانی‌های خاصی که ممکن است در مورد این چرخه داشته باشید تحقیق کنید.
چرا باید یک تلفن باز بخرید؟

تلفن باز شده تلفنی است که به یک مدیر همه کاره خاص مانند Vodafone یا EE متصل نیست. خرید "باز" ​​در بیشتر موارد به معنای خرید تلفن از خارج و خارج بدون سیم کارت یا توافق نامه متصل است.

نکته اصلی این است که یک تلفن باز اغلب یک پیشخوان است ترتیب اشتباه خرید تلفن به صورت توافقی - با فرض اینکه بتوانید هزینه آن را مدیریت کنید.

مورد خاص اصلی برای این آیفون‌های اپل است - به دلیل شهرت معمولی آن‌ها، مدیران به طور منظم هزینه خرید آیفون را تامین می‌کنند تا شما را در یک معامله طولانی مدت پرارزش تضمین کنند.

به عنوان یک قاعده، با فرض اینکه بتوانید هزینه مستقیم گوشی گلس گوشی را متحمل شوید، با خرید باز شده، هزینه کمتری را بابت وجود تلفن خود پرداخت خواهید کرد.

مهمتر از همه، شما در یک توافق گسترده ایمن نیستید. در صورت عدم نیاز به گوشی دیگری در هر زمان، می‌توانید بدون افزایش خرید، یکی از آن‌ها را خریداری کنید و یا روی دو سال دیگر تمرکز کنید.

به سادگی مطمئن شوید که تلفنی که دریافت می کنید در یک سازمان خاص قفل نیست.


Comments

Popular posts from this blog

خرید و لیست قیمت محصولات اینورتر آیمستر - اینورتر آی مستر - آلفا اینورتر

لوازم جانبی موبایل های مختلف

تجهیزات الکتریکی